Nabízené služby aneb jak to vlastně funguje

V první řadě je třeba podotknout, že není rozdíl mezi prezentací "velké společnosti" a "obyčejného živnostníka". Jen je třeba si ujasnit, jedná-li se o podporu obchodního jména, vyhledání nových klientů nebo posílit prodej produktu. Mohou samozřejmě vznikat i různé kombinace, ale je nutno k nim přistupovat velice obezřetně.

Během naší praxe jsme se setkali s požadavkem na tvorbu prezentace ve flashi. Pokud by vstoupil návštěvník na stránky, mělo se spustit jedno velké a dlouhé "kino". Pro nás není problém takovou prezentaci vyrobit. Problém ale byl, že tento pořadavek vznesla firma, která zoufale potřebovala nové zákazníky a od nové prezentace si slibovala doslova nával nových klientů. Nakonec jsme za téměř poloviční cenu vyrobili prezentaci, která byla optimalizovaná pro vyhledávače a doporučili jsme tyto internetové stránky podpořit PPC kampaní.

Dalším požadavkem bylo poměrně záludné přání, abychom vyrobili vizitku na internetu. Po tom, co jsme zjistili, že by se mělo jednat o podporu prodeje úplně nového produktu, navrhli jsme jinou strategii. Byla sice poněkud finančně nákladnější, ale klientovi se vyplatila. Stal se díky svým prodejním úspěchům výhradním zástupcem firmy pro Českou republiku. Je tomu několik týdnů, kdy nás tento klient opět kontaktoval. Potřebuje vyrobit prezentaci novou, protože by se mohl stát zástupcem pro celou střední Evropu.

Z toho vyplývá, že nejrozumější bude, když nám rovnou řeknete, co si od internetové prezentace slibujete. My zařídíme zbytek.


Námi nabízené služby: